Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
FAQ - często zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Informacja o czasie realizacji zamówienia wskazany jest w opisie każdego produktu. 

2."BIMBROMIX - ZESTAW DO ZMIANY THERMOMIXA W DESTYLATOR" jest niedostępny. Kiedy mogę spodziewać się jego dostępności? Czy mogę zarezerwować produkt?

Dokładam wszelkich starań, aby jak najszybciej udostępnić możliwość zakupu kolejnych sztuk. Mając na uwadze spore zainteresowanie produktem, przede wszystkim rekomenduję, aby przy braku dostępności produktu, korzystać z funkcji "Powiadom o dostępności".

Średnio co 7-10 dni udostępnione zostaną kolejne partie zestawów.

Uprzedzając pytanie dotyczące rezerwacji - nie tworzę na ten produkt listy rezerwacyjnej.

3. Czy wysyłasz produkty za granicę?

Nie. Zamówienia wysyłam tylko na terenie Polski.

4. Co znajduje się w zestawie "BIMBROMIX - ZESTAW DO ZMIANY THERMOMIXA W DESTYLATOR"?

W zestawie otrzymujesz elementy wydrukowane na drukarce 3d. We własnym zakresie należy zakupić chłodnicę i wężyk.

5. Czy sprzedajesz chłodnicę i wężyk?

Nie. W pytaniu nr 7 wskazuję jaką chłodnicę polecam. Wężyk można zakupić np. w lokalnym sklepie budowlanym.

6. W jaki sposób ustalana jest realizacji zamówień?

Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością złożonych zamówień. 

7. Jaką chłodnicę polecasz?

Chłodnicę, którą polecam to chłodnica szklana Browin (link tutaj)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl